Chcete inzerovat svoji nemovitost, prodat či pronajmout? Premiuminzerce.cz je špičková inzerce

13.07.2017 09:47

V dnešní internetové době je zcela nemožné poznat kvalitní inzertní portál od průměrného inzertního portálu. Kvalitní inzertní portál poznají pouze odborníci, kteří se zabývají programováním a SEO optimalizací, ale běžný uživatel, který chce například prodat nebo pronajmout svoji nemovitost těžko hledá ten správný a účinný inzertní portál, který bude vhodný pro inzerci nemovitostí.

Dnes je spousta inzertních portálů, které oslňují, designem webových stránek a tak lidé nebo realitní kanceláře mohou volit tyto inzertní portály na základě vizuální přijatelnosti inzertního portálu. Tím se ale většina lidí, kteří chtějí vhodně inzerovat svojí nemovitost nebo více nemovitostí se dostávají do slepé uličky, poněvadž vyhledávače nehodnotí inzertní portály podle designu stránek (design stránek vyhledávače vůbec nezajímá), ale hodnotí je pouze na základě struktury stránek inzertního portálu, uspořádání stránek inzertního serveru, SEO optimalizací a v cca 90% zvoleným textem na inzertním portálu, který nemusí být viditelný pro inzerenta (uživatele). Tím se majitel nemovitosti, který potřebuje inzerovat nemovitost, může dostat do slepé uličky, pokud si vybere inzertní portál pouze na základě designu webových stránek inzertního portálu. Majitel zvolí inzertní portál na základě designu stránek inzertního portálu a tak tam vloží inzerát na nejlépe neomezenou dobu, ale po vložení inzerátu uběhnou dny, týdny a měsíce a moc lidí se neozývá. Tak majitel zase hledá inzertní portály podle designu internetových stránek portálu a volí zase tyto inzertní portály a tak inzeruje stále dokola, poněvadž většina inzertních portálu nabízí vložení inzerce zdarma a odezva na vložený inzerát tomu odpovídá. Co je zdarma, tak to většinou za nic nestojí takže bychom se inzerci nemovitostí a realit zdarma měly vyhnout.

Jak ale majitel nemovitosti pozná kvalitnější inzertní portál v záplavě stovek inzertních portálu? V první řadě vhodný inzertní portál na prodej např. nemovitosti by měl být dohledatelný po napsání klíčových slov např. inzerce nemovitostí nebo inzerce realit do 4. stránky ve vyhledávačích. Dále inzertní portál by měl obsahovat kvalitní klíčová slova na každou podstránku. To znamená, že hlavní stránka na inzerci nemovitostí bude obsahovat klíčová slova např.: nemovitosti, reality, inzerce nemovitostí, inzerce realit a podstránka na prodej bytů 1+1 a bude obsahovat klíčová slova např.: byty na prodej, byty 1+1, byty 1+1 na prodej, byty 1+1 na prodej. Kvalitní inzertní portál by měl mít vhodně nastavené SEO na každou podstránku, tím se docílí dohledatelnost vložené nemovitosti na prodej nebo pronájem. Inzertní portál také musí být viditelný, měl by propagovat své inzertní služby reklamou a marketingem. Internemovou reklamou a Outdoorovou reklamou. Většina inzertních portálu se se soustředí pouze na internet, což může být chyba, poněvadž takto oslovení zákazníci mohou být pouze cca 3-5 % z celkového počtu. Inzercí Outdoorovu reklamou inzertní portál podpoří vložené inzeráty na inzertním portálu a tak veškeré nemovitosti a reality na inzertním portálu budou lépe dohledatelné lidmi, kteří hledají nemovitost v dané lokalitě nejen pouze na základě návštěvy inzertního realitního portálu, ale také z venkovní reklamy.

 

Pokud najdete a zvolíte kvalitní inzertní realitní inzertní portál, tak v první řadě pro registraci a po uživatelském přihlášení můžete vložit inzerát na prodej nebo pronájem nemovitosti - bytu, domu či pozemku.

Jak postupovat při vkládání inzerátu na prodej nemovitosti?

V první řadě musíte zvolit vhodný nadpis na prodej nemovitosti. Pokud majitel nemovitosti prodává byt 1+1 v Brně v lokalitě Královo Pole, tak vložený nadpis na prodej nemovitosti by měl korespondovat s nabídkou nemovitosti a zároveň by měl vložený nadpis upoutat zájemce o kliknutí na něj. V nadpisu na prodej nemovitosti (bytu) by neměly být obsaženy slova např.: krásný, skvělý, super, nejlepší, poněvadž co inzerent dá do nadpisu tak to se zobrazí ve výsledcích vyhledávaní ve vyhledávačích a pokud majitel nemovitosti vloží inzerát s nadpisem: Prodám krásný byt v Brně! Tak tento inzerát z vyhledávání nikdo nenavštíví z vyhledávačů, poněvadž zcela nikdo nezadá do vyhledávaní klíčová slova např.: koupím krásný byt, krásný byt v brně, krásné byty v brně...atd.

Vhodně zvolený nadpis na prodej bytu 1+1 v Brně v lokalitě Královo Pole by měl vypadat takto:

Prodám byt 1+1, Brno, Královo Pole či Prodej bytu 1+1, Brno, Královo Pole nebo, Prodej, byt 1+1, Královo Pole, Brno

Dále je zásadní průvodní text pod vloženým nadpisem (v našem příkladu - Prodám byt 1+1, Brno, Královo Pole). Při psaní textu na prodej víše uvedeného bytu v inzerátu je důležité volit tyto slova do 2-3 vět v úvodu průvodního textu. Proč je to důležité? První dvě až tři věty v inzerátu se zobrazí pod nadpisem ve výsledcích vyhledávaní ve vyhledávačích - čím více bude počáteční text korespondovat s nadpisem, tím lépe bude dohledatelný inzerát po zadání klíčových slov byt 1+1 Královo Pole.

Příklad úvodního textu na prodej víše uvedeného bytu:

Nabízím/Nabízíme na prodej byt 1+1 v lokalitě Královo Pole v Brně. Byt 1+1 v Královém Poli je situován ve 2 nadzemním podlaží, Brno. Vhodná dostupnost do centra Brna

- černě jsou vyznačeny shodné slova nebo spojení co jsou v nadpisu.

Průvodní text by měl být dostatečně dlouhý a obsáhlý - minimálně 1 strana A4 textu

Dále pořídíme vhodné fotografie nemovitosti a vložíme na inzertní portál. Venkovní fotografie nemovitosti by měli být foceny za denního světla, nejlépe za slunečního svitu. Nemovitost vhodně vyfotíme ze všech stran - předzahrádku, zahradu, garáž, stodolu, kůlnu. A dále pořídíme fotografie vnitřních částí nemovitosti - vstupní haly, chodby, jídelny, pokojů, WC, koupelny,  balkónu, terasy, schodů pokud se jedná o patrovou nemovitosti a fotografie půdy. Fotografie nemovitosti by měli být ostré a světlé a měly by hlavně upoutat budoucího zájemce o inzerovanou nemovitost. Na fotografiích nesmí být zdokumentován jakýkoliv nepořádek uvnitř nemovitosti. Před focením nemovitosti bychom měly hlavně uklidit a dát stranou všechny nepotřebné věci, které na obrázku nemovitosti nemají co dělat. Jakmile budeme mít zdokumentovanou nemovitost, tak tyto obrázky bytu přiložíme k inzerátu. Úvodní fotografii zvolíme takovou, která nejlépe zachycuje nabízenou nemovitost. Pokud budeme vkládat fotografie nemovitosti na inzertní server, tak můžeme každou fotografii správně pojmenovat a také přidat k fotografii popisné značky a vhodný titulek a zhodnotit fotografii a také přidat komentář fotografie. Všechny tyto věci nám mohou pomoci s dohledatelností inzerátu z vyhledávačů.

Nakonec na sebe vložíme kontaktní údaje. Spousta lidí upřednostňuje telefonický kontakt, tak bychom jej měli uvést v inzerátu.

Doba se změnila. Inzertní novinová inzerce ustupuje a do popředí se dostávají inzertní portály, které jsou vhodné jak pro inzerenta, tak pro uživatele, který hledá vhodnou nemovitost, byt či pozemek. Z pohodlí domova nebo kanceláře můžete v okamžiku vložit inzerát na prodej nebo pronájem nemovitost, vložit fotografie, vložit úvodní nadpis a text k nemovitosti a zvolit si vhodné zobrazení nebo zvýraznění na inzertním portálu a oslovit tak rychleji možné zákazníky.

Na internetu je spousta inzertních realitních portálů a je pouze na majiteli, realitních kanceláří nebo samostatném realitním makléřovi, který kvalitní realitní inzertní portál zvolí a kde bude nabízet a inzerovat nabídku nemovitostí. Inzerovat kvalitně se vyplatí!

premiuminzerce.cz