Kde inzerovat nabídku volného pracovního místa ve Zlíně, Zlínském kraji?

25.08.2016 10:22

Pokud živnostník potřebuje najít vhodné zaměstnance nebo personální pracovník, který zadá do vyhledávání ve vyhledávačích klíčová slova jako inzerce práce Zlín, inzerce volných pracovních míst ve Zlínském kraji, nebo inzerce na pracovní místa ve Zlínském kraji, tak může vyskočit ve výsledcích vyhledávání spousta odkazů na pracovní portály a tak člověk, který se stará o inzerci pracovních míst ve Zlínském kraji, může být lehce dezorientován a bude řešit otázku, kam má vlastně vložit inzerát s nabídkou pracovních míst ve Zlíně, Zlínském kraji. Podle čeho se vlastně pozná kvalitní inzertní pracovní portál, který je zaměřený na Zlín a celý Zlínský kraj? Pojďme se blíže podívat, podle čeho se může poznat účinný inzertní pracovní server na inzerci volných pracovních míst ve Zlínském kraji:

Ad1) Design stránek to opravdu není

Spousta uživatelů hodnotí inzertní portály podle designu stránek, ale často to může být také chybou, poněvadž design internetových inzertních pracovních portálů nemusí mít žádný účinek v dohledatelnosti vloženého inzerátu. Veškeré inzertní pracovní portály jsou složeny ze samotného “jádra” webových stránek - což může být veškerý text, zvolená klíčová slova a precizní struktura inzertního pracovního portálu, SEO (to je z cca 95% nejdůležitější na účinném inzertním pracovním serveru. Zbylých cca 5 % může tvořit design, který může být pěkný a působivý pro oko, ale vyhledávače design stránek inzertního pracovního portálu vůbec nezajímá, poněvadž prohledávají v převážné míře jenom textovou strukturu a formu inzertního pracovního portálu a podle toho indexují a zařazují webové stránky do výsledků vyhledávání. Takže bychom neměli hodnotit inzertní pracovní portál pouze podle módního designu webových stránek.

AD2) Export pracovních pozic na ostatní portály pracovní servery to také není

Co je to export volné pracovní pozice? Pokud vložíme volnou pracovní pozici na exkluzivní inzertní pracovní portál, tak v případě exportu se může tento inzerát s volným pracovním místem objevit dále na dalších inzertních pracovních serverech. Může to mít své výhody i nevýhody. Pojďme se blíže podívat na výhody takového exportu volné pracovní pozice. Jedna z výhod takového exportu volné pracovní pozice může být v tom, že takový inzerát se může objevit na více inzertních pracovních portálech a tím může být více navštěvovaný z těchto jednotlivých inzertních pracovních serverů. Na druhou stranu možnou nevýhodou takto vloženého inzerátu a export dále na ostatní pracovní servery může být takzvaná duplicita titulku a textu vloženého inzerátu. Co to znamená? Pokud vyhledavače odhalí doslova stejný text na více stránkách tak se může stát, že zobrazí pouze jedinou stránku ve výsledcích vyhledávání nebo ji v případě značné duplicity texu na XY inzertních portálech můžou omezit její zobrazení ve výsledcích vyhledávání. Tak by každý měl zvážit, zda bude inzerovat pracovní pozice na více inzertních portálech pod stejným textem nebo raději zvolit inzerci volných pracovních pozic na jediném účinném inzertním pracovním portálu, který je vhodný pro Zlín a Zlínský kraj.

Inzertní pracovní portál pro Zlínský kraj, by měl být dohledatelný po zadání klíčových slov např. inzerce práce Zlín, inzerce volných pracovních míst Zlín nebo inzerce zaměstnání Zlín a Zlínský kraj do 4. stránky ve výsledcích ve vyhledávání ve vyhledávačích. Takovým např. způsobem můžeme, zjistit dohledatelonost vhodného inzertního pracovního serveru, který je zaměřen na Zlín a Zlínský kraj.

Jak vložit inzerát volného pracovního místa ve Zlínském kraji?

  1. Vložení hlavního nadpisu (titulku) inzerátu pracovní pozice

Hlavní nadpis stránky je to hlavní co si uchazeč o zaměstnání přečte pravděpodobně jako první, takže bychom měli volit takový titulek inzerátu, který nejlépe odpovídá inzerované pracovní pozici. V titulku pracovního inzerátu by se měla objevit 3 - 4 klíčová slova jako: název profese a kde je volná pracovní pozice nabízena. Uveďme si vhodný a nevhodný příklad zvolného titulku pracovního inzerátu. Pokud například nabízíme volnou pracovní pozici pro prodavač/ku ve Zlíně tak vložený hlavní nadpis inzerátu může vypadat následovně: Nabídka práce, Prodavač/ka, Móda, Zlín nebo Práce, Prodavač/ka v Obchodě, Zlín. Takto vložený hlavní nadpis pracovního inzerátu může být lépe dohledatelný z vyhledávačů po vložení klíčových slov jako: Hledám práci prodavač/ka Zlín nebo Práce prodavač/ka Zlín. Pokud naopak zvolíme méně vhodný nadpis inzerátu např. Práce Zlín nebo Nabídka práce Zlín tak takový nadpis pracovního inzerátu na inzertním pracovním serveru je příliš obecný pro uchazeče, kteří hledají pracovní pozici prodavače/prodavačky ve Zlíně.

 

  1. Vložení textu v pracovním inzerátu

Vhodně zvolený počáteční text pod titulkem inzerátu je pravděpodobně druhá nejdůležitější část při vkládání pracovního inzerátu, který si uchazeč o zaměstnání přečte. Takže bychom měli v prvních částech textu (první 2 – 3 věty) volit hlavní klíčová slova inzerované volné pracovní pozice. Počáteční text v inzerátu pracovní pozice může vypadat např. třeba takto: Nabídka práce, prodavač/ka do obchodu s módou ve Zlíně. Požadujeme Praxi na pozici Prodavač/ka. A dále text pracovního inzerátu může pokračovat. V prvních částech textu online inzerátu je vhodné volit souvislý text s popisem pracovní pozice a dále se např. můžou rozepsat bodově požadavky na zaměstnance a možnou nabídku ze strany zaměstnavatele. Text v online pracovním inzerátu by měl být dostatečně obsáhlý a dlouhý.

 

  1. Zařazení inzerátu do příslušné pracovní kategorie a místa kde bude práce vykovávána

Pokud inzertní pracovní portál nabízí možnost vložení pracovní pozice do jednotlivých kategorií tak bychom inzerát měli zařadit do příslušné pracovní kategorie:  - Informační Technologie, Administrativa, Bankovnictví a finanční služby, Chemický průmysl a potravinářství, Ekonomika a podnikové finance, Stavebnictví a reality, Kultura, umění a tvůrčí práce, Zdravotnictví a sociální péče, Lidské zdroje, Logistika a přeprava, Výroba a průmysl, Marketing, Strojírenství, Media, reklama a PR, Práce – Farmacie, Kvalita a kontrola jakosti, Prodej a obchod, Věda a výzkum, Práce – Služby, Technologie, elektronika a vývoj, Telelekomunikace Vrcholový management, Vzdělávání a školství. Ve víše tučně uvedeném příkladu pracovního inzerátu bychom zařadili inzerát do pracovní kategorie - Prodej a obchod. A dále bychom vložili nabídku volné pracovní pozice do příslušného okresu ve Zlínském kraji: Zlín, Uherské Hradiště, Vsetín, Kroměříž a dále bychom např. mohli zvolit dále příslušné město a obec v inzerátu např. Bystřice pod Hostýnem, Uherské Hradiště, Otrokovice, Zlín, Kroměříž, Vsetín, Valašské Meziříčí, Rožnov pod Radhoštěm, Uherský Brod, Holešov, Fryšták, Hulín, Napajedla, Luhačovice, Slavičín.

    d)  Vložení kontatku

Můžete např. zvolit, jakým způsobem chcete, aby vás kontaktovali uchazeči o zaměstnání. V dnešní době je populární komunikace přes mail, ale i tak stále někteří lidé mohou preferovat komunikaci přes telefon, tak bychom s tím měli počítat. Pro zaměstnavatele nebo personální agenty telefonický kontakt může odhalit pozitivní vyjadřovací a telefonické schopnosti uchazeče již při prvním zavolání. Při uvedení telefonického kontaktu je vhodné uvést přesnou dobu, kdy můžou uchazeči na inzerovanou pracovní pozici volat. Je na každém jaký způsob komunikace s možnými uchazeči o zaměstnání zvolí.

Inzerce práce a zaměstnání ve Zlíně a okolí na inzertním pracovním portálu premiuminzerce.cz je vhodná pro menšího živnostníka, který hledá vhodné zaměstnance nebo vetší firmu, která potřebuje najít více zaměstnanců ve Zlínském kraji pro své pobočky nebo závody.

Účinná inzerce práce ve Zlíně se vyplatí.

Premiuminzerce.cz