Kde v dnešní době inzerovat k pronájmu byt, dům nebo vilu?

20.07.2018 14:27

V době kdy neexistoval internet nebyla v podstatě jiná možnost než podat inzerát do tištěných novin, které si lidé samozřejmě ve velkém kupovali, poněvadž nebyla jiná možnost jak zjistit v dané lokalitě jaké nemovitosti, byty, rodinné domy jsou k prodeji nebo k pronájmu. Nebo zájemce hledající vhodnou nemovitost, mohl navštívit pár realitních kanceláří v místě a zjistit tak aktuální nabídky nemovitostí v požadovaném místě.

 

 

S nástupem internetu většina realitních kanceláří začala využívat online inzerci, kdy případní zájemci mohli najít vhodnou nemovitost bud přímo na webu realitní kanceláře nebo na realitním portálu, kde si mohly vybírat a selektovat z množství nabídky, bytů, rodinných domů nebo pozemků z pohodlí svého domova.

 

Dále jak se rozvíjel a rozšiřoval internet, tak se také rozšiřovali realitní portály, kde lidi mohli samostatně inzerovat vlastní byt nebo rodinný dům k prodeji nebo k pronájmu. Vetšinou lidé inzerovali na zavedených realitních serverech, ale tato doba se postupem času rychle změnila a vzniklo spoustu realitních serverů a portálů, kde mohou lidé vložit svoji nabídku, někdy i zdarma. Jenže jak poznat ten správný a vhodný inzertní server na inzerci vlastního bytu nebo pokoje? Samozřejmě je to v dnešní době hodně těžká otázka ještě s nástupem sociálních síti, kdy se sídli úplně vše v řetězci odlišných nabídek bez možnosti vhodně selektovat nabídku v dané lokalitě například podle toto, zda se jedná o prodej nebo pronájem, dispozice nemovitosti, stav nemovitosti, podlahové plochy, užitné plochy, patra v němž se například byt nachází, zda má byt parkovací stání či nikoliv, apod.

 

 

Na vhodném realitním serveru by měla být možnost vhodně zařadit inzerát do příslušné kategorie, podkategorie a dále další podkategorie a specifických polí pro konkrétní inzerovanou nemovitost. Nerozumíte? Hned vám to vysvětlíme. Pokud majitel nemovitosti zařadí inzerát na jakémkoliv realitním serveru pouze do kategorie pronájem, tak v takové inzertní kategorii bude celá škála pronájmů jak bytů ve všech dispozicích, domů, chat a chalup, garáží, garážových stání, pozemků, apod. Takže případný zájemce, který bude na takovém realitním serveru hledat například pronájem bytu 1+1 s balkónem o podlahové ploše od 40 – 80 m2 a garážovým stáním v příslušné lokalitě najde spoustu jiných pronájmů o které nemá zájem, poněvadž všechny nemovitosti na takovém serveru jsou v jediné kategorii – pronájem a případný zájemce nemá jinou možnost než procházet celou nabídku pronájmů všeho druhu. Tím pádem by kvalitní realitní inzertní sever měl nabízet možnost zařadit příslušné inzeráty nemovitostí do příslušných kategorií a podkategorií, například jako ve velkém obchodě – pečivo je v jednom sektoru a je dále rozděleno do podsektorů např. slané pečivo a sladké pečivo a které se samozřejmě dále dělí na jednotlivé sladké pečivo a slané pečivo, apod. Je to z toho důvodu abychom rychle našli to co hledáme a to platí i u kvalitního inzertního portálu, který má tyto sektory – kategorie přesně dané a inzerent a uživatel může přehledně a rychle najít to co hledá.

 

Na realitním portálu Rushingit.com jsou kategorie rozděleny do příslušných kategorií a podkategorií a tím pádem uživatel nebo inzerent může lehce najít to co hledá a zařadit tak inzerát do příslušné rubriky. Inzerce na realitním serveru Rushingit.com je uživatelsky jednoduchá a přehledná. Vložit inzerát na portál Rushingit.com lze po jednoduché registraci.

 

 

Jak tedy vložit inzerát na realitní portál Rushingit.com?

 

Po registraci na portálu vložíme výstižný titulek inzerátu (3-5 slov). Například pokud potřebujeme pronajmout apartmán v Brně, tak takový titulek může vypadat následovně: 1 bed apartment for rent Brno. Z titulku je zřejmé jakou nemovitost nabízíme a kde se nemovitost nachází.

Dále můžeme do přednastavených polí napsat například v jakém patře se apartmán nachází, počet pater domu, vybrat podlahovou plochu v metrech nebo ve stopách čtverečních, zda je k dispozici parkovací stání nebo garáž, nebo zda má byt balkón, lodžii, terasu, apod. Dále můžeme přesněji v popisu inzerátu inzerované nemovitosti případnému zájemci sdělit na portálu Rushingit.com dispozice apartmánu, přesnou velikost jak podlahové plochy, tak užitné plochy, vzdálenost k autobusové zastávky, trolejbusové zastávky, metra, tramvaje nebo vzdálenost vlakového nádraží. V inzerátu také můžeme uvést zda jsou v blízkosti potraviny nebo cyklistická stezka na kolo nebo kolečkové brusle, apod. Čím více informací sdělíme případnému zájemci, tím může inzerát případného zájemce lépe zaujmout.

Dále můžeme vložit vhodné fotografie apartmánu, které by měli vystihovat aktuální stav nemovitosti. Můžeme přidat fotografie kuchyně, jídelny, obývacího pokoje chodby a obývacího pokoje, apod. Samozřejmě před jakýmkoliv focením uklidíme ty věci, které na fotografii nemovitosti nemají co dělat. Fotografie by měla být ostrá a kvalitní. Jakmile vložíme případné obrázky k inzerátu nemovitosti, tak můžeme vložit kontaktní údaje a následně potvrdit.

Inzerce na portálu Rushingit.com je přehledná a jednoduchá v jazyku anglickém.

 

Rushingit.comglobální inzerce nemovitosti