Inzerce aut, bazar aut, bazar automobilů na Premiuminzerce.cz - autobazar, auto bazar, auto inzerce - prodej automobilů, automobily na prodej - bazar auta na prodej

03.02.2023 09:14

Pokud budete prodávat starší ojetý automobily nebo motorku, pravděpodobně budete chtít inzerovat vaši nabídku také na inzertním portálu premiuminzerce.cz. Na inzertním portálu premiuminzerce.cz můžete inzerovat jak ojeté automobily tak nové automobily určené k prodeji. Inzerce automobilů na inzertním serveru premiuminezrce.cz je uživatelsky přehledná a jednoduchá, takže inzerci automobilů na premiuminzerci zvládne opravdu každý.

 

Vložení inzerátu s nabídkou automobilu k prodeji může jak soukromník, tak autobazar. Soukromá inzerce automobilů nebo motocyklů, skútrů, čtyřkolek, sportovních motocyklů, cestovních motorek na premiuminzerce.cz je rychlá a účinná.

Jak teda vložit starší ojetý vůz na premiuminzerci?

1. Vložení titulku inzerátu s nabídkou staršího ojetého automobilu nebo nového automobilu

Pokud budeme prodávat starší ojetý automobil nebo jakékoliv auto, tak vždy bychom měli uvést do hlavního nadpisu inzerátu, zda se jedná o ojetý automobil nebo nový automobil, který nabízíme k prodeji. V hlavním nadpisu inzerátu bychom také měli uvést, kde se automobil nachází - kde si zájemce automobilů může prohlédnout a taky se v automobilu projet. Pokud prodáváme ojetý automobil např. BMW 320D z roku 2005 v Brně, tak bychom veškeré tyto informace měli promítnout do hlavního titulku soukromého inzerátu s nabídkou automobilu k prodeji. Hlavní nadpis inzerátu pak může vypadat např. následovně: Prodám, BMW 320D, r. v. 2005, Brno, Prodej, BMW 320D, r.v. 2005, Brno nebo Prodám BMW 320D, Brno, r.v. 2005. Titulek soukromého inzerátu s prodejem automobilu by měl obsahovat 3 - 5 vhodných klíčových slov:

- uvedení jaký automobil k prodeji nabízíme

- uvedení kde se momentálně automobil nachází

Vhodně zvolený titulek soukromého inzerátu s prodejem automobilu bude lépe dohledatelný z vyhledávání ve fulltextovém vyhledávání ve vyhledávačích po zadání například klíčových slov: koupím BMW 320D Brno, soukromá inzerce BMW 320D Brno nebo starší BMW 320D Brno, autobazar BMW 320D Brno.

Pokud bychom v soukromé inzerci automobilů zvolili méně vhodný nadpis inzerátu např. Prodám BMW, Prodám auto, auto na prodej Brno nebo prodám starší BMW, tak takový soukromý inzerát s uvedenými hlavními nadpisy inzerátu budou méně dohledatelné po zadání např. klíčových slov: koupím BMW 320D v Brně, BMW 320 D Brno. Proč jsou takové příkladné titulky v soukromém inzerátu s nabídkou automobilu k prodeji méně vhodné? Poněvadž obsahují pouze obecné informace o značce automobilu nebo prodeji automobilu.

 

Při vkládání soukromé inzerce automobilu bychom tak měli volit co nejvhodnější titulek inzerátu, který by měl zaujmout možného zájemce, ale na druhou stranu hlavní nadpis inzerátu by měl korespondovat s automobilem, který nabízíme.

2. Vložení průvodního textu k soukromému inzerátu automobilu

Počáteční text v inzerátu je to první co si zájemce po kliknutí na inzerát přečte jako první, tak bychom měli volit v soukromé inzerci automobilů počáteční text, které nejlépe vystihuje inzerovaný automobil. V průvodním textu bychom tak měly upozornit ve 2, až 3 větách jaký automobil prodáváme, obsah motoru, stáří automobilu, zda se jedná o benzín, nafťák, elektromobil, nebo auto na hybridní pohon a kde je auto přistaveno. Titulek inzerátu může vypadat třeba takto: Nabízím k prodeji automobil BMW 320D, r.v. 2005, diesel, Brno. Automobil BMW 320D je v původním udržovaném stavu, Brno. A dále průvodní text soukromého inzerátu může pokračovat veškerými detaily, které automobil má: pohon automobilu 4x4, zadní pohon, přední pohon, čalounění - kožené sedačky, koženkové sedačky, látkové sedačky, zda je v automobilu multifunkční volant či nikoliv, zda se jedná o automat nebo manuál, barva vozidla (černá, stříbrná metalíza, šedá metalíza), počet airbagů, rádio a repro soustava v automobilů, zda je v automobilu klimatizace (manuální klimatizaceautomatická klimatizace), zda je v automobilů vestavěná GPS navigace, zda má automobil střešní okno, zda jsou boční okna v elektrice, zda je automobil bouraný nebo nebouraný a dále celkový stav automobilu.

 

3. Vložení fotografií k soukromému inzerátu s nabídkou automobilu

V dnešní zrychlené době si lidé pravděpodobně přečtou titulek inzerátu, 2-3 úvodní věty textu v soukromém inzerátu a dále se rychle podívají na fotografie inzerovaného automobilu v soukromé inzerci automobilů. Můžeme popisovat barvu, stav automobilu, ale pokud nepřiložíme k inzerátu kvalitní fotografie, tak účinnost inzerce nebude tak velká. Z toho důvodu bychom měli v soukromé inzerci automobilů přikládat vždy vhodné a aktuální fotografie inzerovaného automobilu. Fotografie inzerovaného vozidla by měla zachycovat aktuální stav automobilu a upozornit na možné nedokonalosti a škrábance. Tím se může přejít zbytečným schůzkám, pokud automobil byl nafocen pouze z jedné strany na další straně je např. koroze na laku automobilu.

Vhodná fotografie automobilu vydá za tisíc slov, tak bychom měli vždy překládat k inzerátu vhodné obrázky v soukromé inzerci automobilů.

Inzerovat kvalitně automobily a motocykly se vyplatí.

Premiuminzerce.cz