Nejlepší inzerce nemovitostí a realit je na Premiuminzerce.cz

06.02.2023 14:54

Pokud dnes napíšete do vyhledávače klíčová slova např.: inzerce nemovitostí, inzerce bytů, inzerce byty tak každému "vyskočí" ve výsledcích vyhledávaní spousta inzertních realitních portálu na inzerci nemovitostí. Tak se majitel nemovitosti může zaleknout a být lehce dezorientován, kam vlastně svou nemovitost k prodeji nebo k podnájmu vloží - na jaký inzertní realitní portál?

Samozřejmě spousta lidí uvidí působivé slovíčko inzerce bytů zdarma a tak tak vloží svoji nabídku na inzertní portál, kde je inzerce zdarma. Jenže takový vložený inzerát mnoho lidí neuvidí, poněvadž inzertní portál, aby byl úspěšný, tak musí značně investovat do reklamy, a čím více bude propagovat inzertní portál sám sebe, tak tím více budou vidět veškeré vložené inzeráty. Kvalitní realitní inzertní portál by si měl platit PPC reklamu a neměl by zapomínat také na outdoorovou reklamu, PR články a reklamní bannery a propagaci inzertního portálu přes sociální sítě tzv. virovým marketingem.

Podle čeho si zájemci o inzerci nemovitostí vybírají inzertní portál? V první řadě je to určitě design internetového portálu, jestli splňuje veškeré módní webové kritéria, ale toto může být velmi ošemetné, poněvadž vyhledávače nehodnotí vložený inzerát na základě designu stránek, ale hodnotí vložený inzerát podle zdrojového kódu inzertního portálu, klíčových slov a struktury stránek celého internetového portálu a vloženého textu.

Pokud si vybere majitel nemovitosti inzertní portál podle designu internetového portálu, tak to může dopadnout jako na následujícím příkladu, ale úplně z jiného soudku:

Holka, která není příliš krásná má v plánu s holkami vyrazit do víru velkoměsta a pobavit se. Dvě hodiny před velkou akcí na sebe hodí několik vrstev makeupu, push up podprsenku a zeštíhlující legíny a následně se jde do akce. V hospodě si k holkám přisednou kluci a snaží se je sbalit, poněvadž se jim velice líbí, stráví příjemný společný večer a domluví se, že si společné ještě někdy vyrazí. Po několika schůzkách si zajdou společně zaplavat a následně je kluk zděšen - holka bez makeupu vypadá nějak jinak a postava byla také jiná. Tento umělí předešlý design zapříčinil to, že se po té nikdy již nepotkaly. Kluk byl oslněn vzhledem holky, který ho oklamal. A tak může, dopadnou vložený inzerát pouze na základě designu internetového portálu - vizuální podoba může být krásná, ale vyhledávače jej setřou jako voda makeup a zůstane tak pouze pevné stabilní jádro na čem inzertní portál stojí. Lehce řečeno, dohledatelné budou pouze ty inzertní portály, které vybudovaly inzertní portál od struktury stránek, klíčových slov a perfektně vloženého textu místo designu, který je samozřejmě také někdy důležitý hlavně v off-line prostředí.

Z toho důvodu bychom neměli volit inzertní portál pouze na základě designu stránek.

Dále lidé, kteří chtějí podat soukromí inzerát nebo realitní kanceláře volí inzerci nemovitostí na základě ceny inzerce. Cena inzerce se může značně lišit. Některý inzertní portál nabízí inzerci bytů zdarma a kvalitnější inzertní realitní portály jsou zpoplatněny na zvolený časový interval vloženého inzerátu.

Je na každém, který realitní inzertní portál na prodej bytu zvolí. Inzerovat nemovitosti kvalitně se vyplatí.

Premiuminzerce.cz