Proč se (ne)vyplácí šetřit na inzerci nemovitostí a realit? - inzerce bytů, inzerce rodinné domy, inzerce pozemky, komerční nemovitosti, chaty, chalupy, garáže na prodej nebo pronájem - inzerce nemovitostí na prodej, pronájem

03.02.2023 09:35

Pokud potřebuje dnes realitní kancelář nebo soukromník vhodně inzerovat nemovitosti, tak musí najít vhodný inzertní realitní portál na inzerci nemovitostí a realit. Kde lidé pravděpodobně nejvíc budou inzerovat nemovitosti? V první řadě to mohou být inzertní portály, které nabízejí vložení realitního inzerátu zdarma například na inzerci bytůdomů, pozemků nebo chat a chalup a ostatních nemovitostí.

 

Z důvodu možného šetření na inzerci volí v převážné části realitní inzertní portály, které jsou zdarma a tak vloží takových stejných realitních inzerátu na XY inzertních realitních webů, což může mít opačný efekt, než-li majitel inzerující nemovitost nebo realitní kancelář svojí realitní inzercí plánovala. Jak je to možné? Pokud se inzerát se stejným zněním objeví na více realitních serverech, tak se např. může stát, že takové realitní inzeráty na XY serverech mohou být vyhledavači označeny jako duplicitní (stejný text realitního inzerátu, stejný nadpis realitního inzerátu jako na ostatních webech) a tak se například po zadání vhodných klíčových slov nemusí např. zobrazit ve výsledcích vyhledávání ve vyhledávačích ani jeden inzertní server, kde je inzerát vložen (mnoho lidí v dnešní době vyhledávají např. podnájem bytu 2+1 Brno, pronájem bytu Praha a tak by se inzerát nemusel zobrazit ve vyhledávání), ale na druhou stranu lidé mohou mít oblíbeny realitní inzertní portály, kde chodí a budou tam stále inzerovat. Ale neměli bychom zapomínat, že “nejpohodlnější” pro zájemce, který hledá např. pronájem bytu v Brně, je vložení takového slovního spojení např. do fulltextového vyhledávání ve vyhledávačích a na základě zvolného titulku inzerátu a prvních vět textu, které se mohou zobrazit ve výsledcích vyhledávání, může zájemce zvolit kliknutí na odkaz inzerátu nebo ne. Možný zájemce může hodnotit odkaz na inzerát ve výpisu například podle následujících kritérií: na jaké pozici a na jaké straně se odkaz na webovou stránku, kde se pravděpodobně inzerát nachází, zobrazil nebo zda se text titulku a text pod titulkem shoduje se zvolenými klíčovými slovy, které uživatel napsal do fulltextového vyhledávání. Z toho důvodu při inzerci nemovitostí bychom měli volit vhodný nadpis realitního inzerátu a zvolit vhodný text inzerátu, který by měl být bohatý na klíčová slova, které nejlépe specifikují inzerovanou nemovitost.

Pro inzerci nemovitostí a realit je vhodné zvolit exkluzivní inzertní realitní portál a inzerovat nemovitosti tam, kde je to účinné. Inzerce nemovitostí a realit je vhodná na inzertním realitním portálu premiuminzerce.czInzerovat kvalitně nemovitosti se vyplatí.

Premiuminzerce.cz